Lite skraj

Som sagt mår inte helt hundra idag. Åkte till och med hem ifrån jobbet idag. Bestämde mig för att gå till macken för att köpa något gott.

När jag kom ut i trappen luktade det bränt, igen. Tänkte att, hoppas någon har bränt nått nu. När jag kom ut ifrån huset så möttes jag av några polisbilar och brandbilar. Jaha någon stanns hade det brunnit. Och det var i början av längan, där jag bor. En port ifrån mig. Men det verka vara lungt. När jag började gå så åkte det en ambulans förbi. Hoppas inte den i bilen hade bränt sig, usch. Undrar om det luktar i hela längan nu, ända bort till tapco. Får fråga Cleo.

Jag har blivit så skraj av när det luktar bränt. Det var nog ifrån, när jag vaknade mitt i natten av att det luktade bränt i huset. Men brinner det så gör det. Hoppas man inte brinner inne.

Kommentarer
Postat av: Melinda

haha skön filosofi: "brinner det så gör det" haha inte så mycket man kan göra åt saken :)


Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0