Hejdå

Ja nu har Linnea och Sarah kommit hem ifrån thailand. Och imorgon åker min vän Anna dit! Och jag är kvar hemma som vanligt. Fan kan jag få ett jobb så jag kan åka någon stanns!!!!!!!

Sist jag var utomlands var när vi var ett gäng som åkte till Alanya. Och det var ju ett tag sen. Men nu håller jag på och sparar för fullt för att åka någon stanns i sommar. Undrar var det blir.

Hade ju tänkt åka till Indien. Men min friend som jag ska åka med verka vara lite osäker fortfarande. Så vi får ta det nästa år då. Han kan ha blivit bekväm av tanken på att åka då. De kommer ju vara rätt stort för oss.

Får se vad man får tag i för resa. Hoppas man kan strö jobba tills dess. Vet ju inte om man får semester om man nu får ett jobb....

Kommentarer
Postat av: @nn@

Är Det min lille bror du pratar om Sarah? Kankske kan åka med er då ?? Jag vill ju oxå kolla där vi ahr ju orsaker osv.....

2010-01-21 @ 06:56:52

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0