VVvvvviiiiinnnnnn och jenga

Så var det helg igen då. Fasen vad denna vecka har gått fort. Men det är ganska skönt ibland.
Igår så var jag bara hemma. Kollade på torsdagen om jag behövdes på jobbet, men nej. Och så igår morse när jag vaknade hade de ringt. Stängde av min telefon eftersom jag visste att jag skulle vara ledig. Men kände att det var för några timmar för att åka ut till Järna för att jobba och sen hem igen. Så jag hoppade över det. Hade ju varit en annan sak om jag hade haft på telefonen och börjat tidigare än klockan 9.

Så jag blev då hemma. Och för engångs skull storstädade jag. Men orkade inte svabba golven. Det får jag ta idag.
På kvällen så åkte jag och Anna hem till Oliva och hade födelsedags mys för Anna. Det var jätte trevligt. Det blev lite plockmat och vvviiinnnn och jenga.


Har kommit på vad jag ska ge Anna i födelsedags present. Hon fick tyvärr inget igår. Men nu vet jag lite saker som hon vill ha. Och har kommit på vad jag ska ge. :D Jag ska göra det själv. (Bygga ihop det själv)


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0