Vad gör jag då????

Jag vet inte hur jag ska börja skriva eller hur jag ska skriva. Tankarna bara strömmar fram i huvet på mig.

Var inne på facebook idag och fick syns på minnesgruppen RIP: Kapten Johan Palmlöv och Löjtnant Gunnar Andersson, Svenska Hjältar.

Gick med i den gruppen såklart. En av mina drömmar är ju att ha gjort lumpen. Men kom tyvärr inte så långt. Fick ju hem saker och så. För att söka men längre kom jag inte, tyvärr.

När jag satt och kolla lite på dennna sida. Så började jag tänka på min brors planer. Och jag längtar verkligen inte tills den dagen kommer. Jag vet att han vill åka ner till Afganistan och tjänsgöra eller vad man nu säger. Vet att han och en jobbakompis har pratat om det. Och när jag fick veta det då fick jag bara ren panik. Och mer panik får jag nu, efter det som hänt. Olika tankar bara strömmar fram...

Visst jag ska inte sätta stop för min brors planer. Men tänkt om detta händer honom. Vad händer med mig då?

Jag har sagt till han flera gånger när jag vet att det hänt saker på jobbet. Att tänk om det hade gått fel.?! Det är ju han jag lever för. Kanske låter konstigt, men så har det blivit. Tänk om han inte finns en dag. Det som händer då, det vet han... 

Vi har ju en kompis som varit i Afganistan. Visst kom han hem hel. Och det är jag väldigt glad för. Han har haft en stor del i mitt liv.

Alla som är där borta och kämpar och har förlorat sina liv för att göra något bättre. Dem hedrar jag verkligen.

Vila i frid...

http://www.facebook.com/group.php?gid=295447004034&ref=nf#!/group.php?gid=295447004034




Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0