Sååååååå lack........

Imorse när jag tog bussen till centralen för att ta tåget till jobbet. Så var chaffören snäll och ropa ut i bussen att tåget till Järna var inställt och att det skulle gå en ersättningbuss.
Vad bra, då är man ju beredd på var man ska springa någon stanns sen.

DET VAR BARA DET ATT HAN GAV FEL INFORMATION.

När vi väl kom till centralen gick jag fram till chaffören och frågade vad han hade sagt. Eftersom jag satt och lyssnade på musik och inte hörde alllt.

Innan jag gick upp dit där ersättningbussarna går. Så gick jag över och kollade pendeltågen. Jag såg att tåget var tänt men tänkte, att det släcks nog ner snart.

Sen gick jag och ställde mig där jag skulle. Men problemet var ju att det bara var jag som stod där. Och jag vet att det är fler som åker med det tåget. Där stod jag som en IDIOT! Efter en stund gick jag ner och frågade var bussen var. Och de sa att tåget till Järna går. Men att det är ersättningsbussar ifrån Järna till Gnesta.
Men då gick ju tåget JU!!!

MEN VAD FASEN.!!!! Då hade han sagt helt fel information. Jag kom ju då försent till jobbet pga det.


Kommentarer
Postat av: @nn@

satt skratta åt ditt inlägg.... haha... stackare hur länge fick du vänta på nästa tåg?

2010-02-12 @ 14:56:12

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0