Första utgången efter en vit månad...

Igår så blev det utgång. Först var vi hos Läck på inflyttningsfest. Det var trevligt. Och vilken fin lägenhet han har.
Blev väl lite full där. Men det blev värre på Flamingo. Träffade sötnosen Natalie där. Och av henne fick jag en födelsedags drink. Som jag svepte samtidigt med min cider.

Efter det gick jag och Linnea och åt. Vi var så hungriga. Efter det gick Linnea hem och jag återvände till Flamingo, för att träffa min granne (Danne). Han hittade jag inte där men träffade Kenta (Lucas pappa). Så stod och pratade med han ett bra tag. Sen vid stängning tog vi sällskap till kebaben igen. När jag var på väg hem träffade jag Jakob. Min gamla granne ifrån Lina. Så tog sällkap med han till kebaben igen. Han skulle köpa hem kebab. Där träffade vi båda Johan som vi båda känner. Och satte oss ner och babbla lite med dem. 

Det var väl nån gång efter klockan 03 vi gick hem. När jag kom hem så var jag hungrig igen. Så stod och laga mat. Satte på min favo film Walk the line....  Sen deckade jag.

Idag har jag mått SKIt hela dagen. Och gör det fortf. Hoppas bara att det går över tills jag ska sova.

Ja just det. Hittade en 100 på Flamingo. Hittade den på golvet :D


Kommentarer
Postat av: Becca

När ska du joina oss då? Var jättelänge sen man såg dig, we miss you!

2010-02-09 @ 23:09:55
URL: http://bsthlmsfinest.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0