Fick veta på jobbet....

Satt och pratade med vår praktikant idag. Och vi kom fram till att vi båda kollade på paradise hotel. Och hon berättade att hon redan visste vilka det var som vann. Och jag gissade rätt. Jackie var det ända jag sa. Och såg jag på hennes min att det var rätt. Hon sa inget men log bara. Var ju så nyfiken

Men det var lika kul att se ändå hur det gick till. Gissade redan igår, att hon var en av dem som skulle vinna. Kände det liksom på mig...

Jaha vad ska man nu glo på då. Får väl sällskapa Anna när hon ska kolla på de avsnitten hon missat. Om hon nu inte hinner kolla på dem redan. Men det tror jag inte.

Nu är det bara att längta till nästa sådan där såpa börjar. Men vi kom ju påt. Vi skulle ju söka till alla dessa program och se om någon av oss kom med. Hade ju varit kul liksom....

HAHAAHAHAHA


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0