Börjar bli normal igen...

Ja nu mår huvudet som det ska. Men har fortfarande ont i armen. Vi var ju några stycken som ramlade på dansgolvet. Vet inte orsaken. Vi skämtar om att det var Ruben som kom för nära. Hahaha han var ju på lyset.

Imorgon ska man till jobbet. Hoppas att bussen går som den ska, så man kommer i tid. Hem resan är man lite mer oroligare för. Men det ska nog gå bra. Får värma mig med lite te. Ska förbi Sarah och mysa lite....

Snart så är det spårlöst. Så har förberett mig med papper i mängder. Kommer nog inte må så bra efter detta avsnitt. Det är ifrån Sri Lanka. Och det är ju inte helt olikt, Indien.

Nä nu har jag inget att skriva om.

Emma nu har jag uppdaterat min blogg lite :D 

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0