Åh vilken god mat man fick!!!

Har just satt mig i Sarahs fötölj. Efter att man fått en jätte god middag. Tack för maten Sarah!!!! Detta gjorde du bra... Vad jag fick det får vara en hemlighet. Hahahah

Ja du det har varit en rolig dag eller NEJ! Imorse när jag skulle till jobbet så kom det ingen buss för mig, ner på stan. Så i sista minuten så ringde jag Edwin och fick skjuts av honom. (Fick göra lite jobb, som han skulle göra via datan. Han kanske ska ta och anställa mig ) Och det tog tid innan vi kom till Järna. Det tog oss en timme. Bilkö över allt och motorvägsbron var sönder och bilar som krocka lite här och där. Och på det funkar ju inte bussarna som de ska och pendeltågen. Så egentligen ska man ligga hemma i sin sköna säng :D

Nä nu orkar jag inte skriva längre. Är ssssååå mmmääättt!!!!


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0