Trots allt var det en bra dag ändå. Vackert och mycket sång + en trevlig kväll.

Igår så var det en dag, då det händer mycket.

Det började ju med att jag skulle jobba. Hade bestämt att jag behövde det. Tanke på vad jag skulle göra sen på dagen.

Vid tolv tiden hämtade min bror mig. Vi skulle på begravning. Farbror Arnolds begravning (mammas mosters man). Begravningen var jätte FIN. Mycket vackert var det och mycket sång. Kan inte säga något annat om denna cermoni.

Det var kul att träffa moster Britta och mina sysslingar. Mindre kul att det var i sådant samanhang.


-------------------------------------------------------------------------------------------------------------------

Efter det åkte jag hem till mamma för att byta om och samla sig lite. Och sen hem, för att vänta på att Linnea skulle hämta mig.

Det roliga var att jag hade missat att berätta att jag skulle åka hem till mig. Så Linnea stod så snällt utanför mamma och väntade. Då hon skicka sms och berätta att hon stod utanför. Och jag tänkte hur liten bil har hon. Ser inte henne. Men efter att jag ringt, så åkte hon och hämta mig på rätt stället. Hahahah

Hos Linnea blev jag bjuden på mat. Vi fixade sallad och Linnea potatisgratängen. Och Daniel och Elin köttet.
Det var så GOTT!!! Och så blev det ju en riktig bra IDOL final.


 




Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0