Trevlig kväll men lek!!!

Idag har jag bara legat hemma i soffan och tagit det lugnt. Det har verkligen varit en LUGN helg igen. Och vad skönt det har varit. Fast det har ju inte varit så rolig helg. Bråkade med mamma igår. Eller hon bråkade med mig. Eller vad man nu ska säga.

Igår skulle jag ha åkt till brorsan och Charlie och Emma men var inte på humör, eftersom jag fått en utskällning av mamma. Förstår inte hennes problem ibland. Men orkar inte ta det nu. Blir bara arg och ledsen igen. Tyckte det var bästa att hålla sig hemma. Hade inte varit något roligt sällskap alls.

 Ikväll åkte jag över till brorsan och åt lite gott och lekte med Casper. Han är vår Stig Helmer ibland :)

Och nu är jag hemma igen och ska fixa lite julklappar, innan läggdags. Fixade brorsans julklapp hemma hos honom. Så nu hoppas vi att hans julklapp kommer i veckan. :)

 

 

 

 


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0