SKA KLARA DETTA!!!

Var ju hos mamma i veckan. Och då ställde mamma två krav, som jag ska ha nått till innan Julen.
Hur ska jag fixa detta tänkte jag. Men det ska jag göra för mammas skull och MIN egen skull.

Det är att:

Gå ner i vikt (Xtravaganxa)
Teorin till körkortet (Måste ta det inann nästa sommar)

Karlsson ska hjälpa mig med teorin. Ser fram emot det och är så glad att han vill hjälpa mig.
Och på Torsdag har jag möte med en tjej på Xtravaganza.

Känner att det är skönt att mamma fick mig att gå på detta. Måste få iordning på mitt liv när det gäller hälsan. Har ju inte direkt tänkt på vad jag har stoppat i mig och det märks nu. Häslosanmare mat och att jag rör på mig mer. Då kommer jag att må bättre.


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0