Saknar Gotland

Så var man tillbaka till verkligheten igen. Inte kul, men tyvärr tar ju ledigheten slut. Och vädret här var ju inte så roligt. Visst hade vi det molnigt på Gotland, men inte regnade det så här mycket.

Hörde ju att det hade regnat som bara den här, översvämning. Det slapp vi ju iallafall. Visst jag kom hem i morse, men saknar redan Gotland. Var ju rätt stressigt i morse. Var hemma vid kvart över fem. Sen var det bara att byta om och springa till bussen. Man började ju jobba klockan sju.

Gick bra att jobba tills vi satt på samlingen innan maten. Då började ögonlocken bli tunga och man satt och gäspade lite. Men som tur var så gick det över. Men man gick ju och längtade hem till soffan.

Och den störtade jag ner i när jag kom hem och somnade. Sen vakande jag vid sex tiden. Nu hoppas jag bara att man kan sova inatt. Men det känns som om det kommer att gå bra. Nu får man ju sova i sin egen säng. Nä dags att hoppa i säng. Ska upp tidigt.

















Finns så många fina bilder. Men orkar inte ladda ner alla.


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0