Så var denna vecka slut...

Så har man jobbat sin första vecka på det nya jobbet. Jag tycker att det går bra och jag börjar komma in i det. Men mycket att tänka. Men det kommer att fastna efter ett tag. Än så länge är inte alla barnen tillbaka.

Så nästa vecka kommer det att bli fullt upp. Den veckan kommer kännas som den första. Nu är det ju ingen av avdelningarna som har alla sina barn tillbaka. Vet inte om Linnea har skrämt upp mig lite idag, haha.

Det kommer att gå bra. Idag satt vi och prata lite om varje barn. Så nu har jag lite mer hum om alla. Men det är ju alltid så när man börjar på ett nytt jobb. Lite av det här är ju nytt. Och jag vet ju att jag lär mig något nytt varje dag.

Vill bara säga shit vad varmt det är… :S

 


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0