Oj det var ett tag sen...

Igår usch vad full jag blev. Jag och Anna käka mat hemma hos mig och drack lite vin. Sen efter ett tag gick vi ner till Flamingo.  Där var det ju rätt många. Men kul att se lite folk. Var ju ett tag sen man var ute, känna det som.

Men vad prutt full jag blev då.  Tog en drink när jag kom ner. Sen tog jag en Jonas special eller vad den nu heter. Och då slog det till. Skulle nog inte ha köpt den sista drinken. Men det säger man ofta eller?

Anna följde med mig ända hem. De gör hon inte annars om man säger så. Hahaha

I morse så ringde det på dörren. Tänkte vem fasen kan det vara. Tänkte först inte öppna. Tänkte det kan ju vara en sådan där säljare. Men var ändå nyfiken. Där stod Anna. Hon hade tappat sin mobil. Och jag ringde och ringde. Hörde den men kunde inte hitta den, när jag stod på balkongen. En kille plockade upp den, medan vi stod där och glodde.

Verkade som om Anna hade tappat den igår när vi kom hem. Har ett svagt minne att hon tappa väskan, men vet inte om det är sant. Men vilken tur att den låg kvar!!

Så idag har jag legat i soffan hela dagen och degat, när regnet har öst ner. Och glott på One Tree Hill. Nu är jag sugen på något gott att äta. Får se om jag tar mig ut ur lägenheten och hälsar på Emma och Charlie.


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0