Nu kan man vara lugn

Imorse kom Sarah och Jacque hem! Åh vad skönt att de är hemma. Det känns skönt när alla är det. Då är man inte lika orolig. Visst det kan hända saker här hemma med. Men det är skillnad när det är på hemma plan. Vet inte hur jag ska förklara. Men ni förstår nog hur jag tänker. :)

Fast helt lugn är man ju inte. Daniel och Jallo är ju kvar, men tror de klarar sig. 

Idag var det ju inte så roligt väder. Man kan ju säga som alla andra dagar. Nu är det bara att vänta på att det ska börja regna då. Nä så ska vi inte tänka, men som det ser ut nu så kommer det väl någon skur.

Idag ska jag försöka åka förbi mamma och Karlsson och visa de datorer jag har hittat till dem. Och kanske fika på detta. Sen måste jag iväg och köpa det som ska köpas till planeringdagen imorgon.

Och så får vi se om det blir någon skog med Anna idag. Vet att i våran skog där vi plockar svamp, var det rätt vatten fyllt när mamma och Karlsson var där. Så undrar om det är det fortfarande. För det gick inte så bra för dem att gå där sist. Vilken makt naturen har egentligen....

Dags att dricka upp kaffet innan det kallnar!


Kommentarer
Postat av: Melinda

Alltså, hur gammalär du haha?

Orolig för folk som är utomlands och plockar svamp i skogen haha.

Jag saknar dig brown bear!

2010-08-22 @ 23:20:35
URL: http://www.metrobloggen.se/bravenewworld

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0