Men åhhhhh

Ikväll har jag varit hos mamma och Karlsson och ätit middag. Mammas mat är alltid godast :D.

Efter att jag slutade gick jag förbi mitt gamla jobb och hälsade på. Sen när jag skulle ta bussen hem, märkte jag att jag hade tappat mitt busskort. Trodde att kortet kunde ligga kvar på jobbet så sprang dit. Men det fanns inte någon stans. Inte i mina ytterkläder eller i mitt skåp. Fattar inte var jag kan ha tappat det. Tänkte på resan till jobbet.

Jag som jämt är så noga att lägga ner busskortet i min väska. Och tyckte att jag hade gjort det nu med.

Så det var bara att åka hem med en sms-biljett. Så imorgon får man ta sig ner till stan för att köpa ett nytt kort.

Så när jag kom till mamma, så var jag inte på så jätte bra humör.

Fick en fin orange skål av bambu av mamma och Karlsson.  :D




Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0