Klockan 18

Så var det måndag igen. Träffade några nya barn som var tillbaka idag. Måste säga att det är skönt att det inte är hur många barn som helst på vår avdelning. Kan allas namn nu, förutom dem som inte har kommit tillbaka än. Men kommer nog lära mig deras namn också.

Idag så stängde jag och jag behövde inte sitta där till klockan 18, som det var sagt först. Så det var skönt. Fick komma hem tidigare än man skulle då.

Man är ju rätt trött efter första dagen på veckan. Längtar redan efter helgen. Denna kommande helg ska jag vara parkerad i soffan :D.

Ta det lugnt helt enkelt.

Nä nu ska jag glo vidare på tv och sen kanske lite Wallander innan läggdags.

 


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0