Gjort allt möjligt idag....

Ikväll så har jag varit hos mamma och Karlsson igen. Har installerat deras nya dator. Hade verkligen glömt bort att det tog så lång tid, innan det var klart. Kan vara för att deras internet knasade i början.

Men nu när jag lämnade deras hus så funkade det! Ska tillbaka och fixa ett konto till herrn också. Men det får jag ta någon annan dag.

Idag på jobbet gjorde vi om hela övervåningen. :) Ska bli spännande och se vad barnen säger imorgon.
Var helt slut när jag gick därifrån. Men fick en liten lugn stund, medans de andra höll på att flytta runt.

Jag satt och sorterade pärlor i samma färg. Vill ha det så, ser snyggare ut i hyllorna. Är inte helt klar med det. Men får fixa vidare på det någon annan dag. Men vad pillrigt det var.

Nä nu ska man hoppa i säng. Lång dag imorgon....

 


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0