FFFFFFFFF

Dagen började ju bra. Låg i soffan och glodde på tv och hade det bra. TILLS…

Jag spillde ut ett glas blåbärsdryck över hela bordet och mattan. Sen nu efter så såg jag lite stänk lite här och där. SÅ JÄVLA FÖRBANNAD!!!!!                      

Så har fått in mattan i badrummet och sköljt rent den. Men fasen vad tung den blev. Sen ut i rummet igen. Har försökt få bort de mesta av vattnet. Så nu ligger den här och försöker att bli torr. Kommer ju ta några dagar om man säger så. Så ska försöka få ner den till kemtvätten så den blir riktigt ren. Fick bort fläckarna. Dem syns iallafall inte. Men vad smutsig den var då.

Sen har det blivit märken på bordet. Så nu sitter jag och försöker att hitta ett nytt bord. Ska ju ändå skaffa ett nytt. Och nu kanske det går lite snabbare med det.

 Nu känns det som om jag inte vill komma hem till detta ställe tills allt ordnat sig är så förbannad.


Kommentarer
Postat av: tina

fin blogg:d

kolla gärna in min me, har frågestund ;D

2010-08-29 @ 15:15:16
URL: http://tiiinaandersson.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0