Vilken dröm....

Min vän Niklas åker idag tillbaka till Bullandö för att jobba en ny säsong där. Det lät frestande att åka iväg och jobba sådär, när jag och Therese pratade om det igår. Vi var inne på deras sida och glutta lite.

Det var ju längesen jag jobba i ett stort kök, men fasen tänkt om jag kunde det igen. Då kunde jag göra sådana här grejer. Först tänkte jag på diskare, där ute. Där skulle jag kunna jobba som det. Men inte i denna stad. Och vilken miljö man jobbar i då och att vara där ute hela sommaren. Fasen vad härligt…


Men det är väl något som man får drömma om. Mitt största problem är vad jag nu ska jobba med en månad i sommar. Sen vill jag ha ledigt så att jag kan åka bort. Det måste jag göra denna sommar. Har inte varit utomland sen år 04. Utan bara varit hemma och slappat och försäg har ju det varit skönt men vill ju göra något roligt, som att åka iväg också. Men får väl se hur det blir denna sommar. Får ju hoppas på det bästa.

 

 


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0