Uppe med tuppen känns det som...

Så skulle man få lov att gå upp klockan 08:00, idag. Casper ska komma och jag ska sitta barnvakt. Ska bli kul :D. För det var längesen jag träffade honom. Vill ju hitta på något kul med honom nu när han är här. Men vet inte vad jag ska hitta på...

Det är ju fint väder ute. Kanske ska gå till någon fin och rolig lekpark. Men var ska man då fara någon stanns????Nä nu kollar vi på Barnkanalen. Och snart börjar Lotta på Bråkmakargatan. Så det måste man ju titta på, han har ju inte sett Lotta på Bråkmakargatan.

Ska väl snart tänka på mat. Eftersom Casper inte åt så mycket frukost. Just nu sitter han och gungar på min gungstol. Man är ju lite seg och trött. Men får väl sova sen när han farit hem.

Min älskade favorit kille!!!!











Verkar vara skönt att titta på tv, när man ligger på golvet :D

Kommentarer
Postat av: @nn@

Stor kille, gick ni ut i det fina vädret?

2010-04-24 @ 15:35:50
Postat av: Melinda

Bebiiiiiiiis. Han växer verkligen aldrig :) och alltid lika sur. Alltid lika himla söt!

2010-04-24 @ 23:23:16
URL: http://www.metrobloggen.se/bravenewworld

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0