Redan borta?

Oj idag råkade jag vakna sent. Låg och glodde på Bröllopsfotografen igår. Och när den var slut var klockan 01. Så det blev visst lite sent. Den filmen var visst lite lång. Och vaknade samma tid idag. Visste verkligen inte vilken dag det var idag. Fick lov att kolla i karlendern. Har redan blivit virrig när det gäller dagarna. Och detta är första lediga dagen. Hur sak det sluta.

Kändes lite stressande när jag hällde i mig frukosten. Men ska inte stressa idag. Det gör jag ju varje dag. Ska ner på stan för att köpa ett kort och lite fina blommor till mamma. Hon har fyllt år. Sen hem till mamma och äta påskmat.

Jag har inte köp någe till henne, än. Har frågat vad hon har önskat sig. Men hon kommer inte på något. Jag kom på en sak. Men känner att det kanske inte är så kul att få som present. Så skiter i det.

På kortet ska jag skriva att hon får en heldag med mig i Stockholm, när det blir varmare. Och att jag ska bjuda henne på mat. Dit hon vill gå.... Kanske Rosendalsträdgård eller vår italienska favo restaurang i gamla stan. Får se vad jag hittar på...

Det var ett bra tag sen vi åkte upp till Stockholm bara hon och jag. Det gjorde vi jämt förut. Och det saknar vi båda att vi inte gör längre.

Nä nu måste man fixa sig lite. När man nu ska fara iväg snart...


 


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0