Plus medel...

Jag och Anna valde att ta ett jympapass idag. Ibland hann jag inte med, när det gällde vissa övningar. Men det gick ju bra ändå. Kan ju säga att efteråt så var jag helt slut. Skit bra då har jag ju rört på mig, som jag ska :D.

När vi var på väg hem så undrarade jag om jag skulle somna i duchen. Lyckades hålla mig vaken. Hahaha

Känns fortfarande bra. Men får se om man kan ta sig upp ur sängen imorgon. Imorgon ska vi iallafall vila ifrån träningen. Och jag ska bara ta det lungt imorgon kväll.

På lördag kommer MELINDA hem. Och Åsa kommer hem till mig. Det var ju ett tag sen vi umgickis. Så då blir det party... :D

Kommentarer
Postat av: Pearl

JA du, nu ska stan få se att vi är på besök...

2010-04-09 @ 15:19:39

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0