Lite förvirrad....

Jag var ju nere på stan igår och fixa en present till mamma. Innan jag åkte pratade jag med mamma. Hon sa säkert då, vilken dag det var. Men det verkade ju inte ha fastnat. Pratade med brorsan på stan ifall han också skulle till mamma på middag. Men han jobbade sent. När jag kom hem ringde mamma igen. Tror hon hade kommit på vad hon önskade sig. Men det hade jag redan fixat.

Kände att jag inte riktigt hade riktigt tid att prata med henne. Kunde ju göra det när jag kom hem till henne. Så jag sa att jag kommer snart. Då kan vi prata mer..... Då sa hon ska du komma idag? Ja vi skulle ju äta middag. Men så var inte fallet. Det var på lördag (och igår var det ju fredag).

Så då var det ju så att jag inte skulle iväg. Och jaha vad skulle jag nu göra resten av dagen. Men åkte på middag i Lina hos Therese pappa. Sen träffa vi Anna M på bussen och jag följde med henne till Flamman.

Men vad förvirrad jag var igår. Att jag inte fattade att det var fredag. Hade verkligen svårt att fatta det verkade som.!!!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0