Hahah vadå på lyset...

Jag, Anna och Therese satt och drack lite vin igår. Då Melinda och Åsa kom hit och gjorde oss sällskap. De blev ju lite på lyset. Men de skulle ju ut så de var ju bra. 

Åsa tog en cigg av Therese för att ha den på vägen till ut. Och hon påminnde oss flera gånger att vi inte skulle trampa på ciggaretten som låg på mattan i hallen. (Hon la den där för att inte glömma den).  Och när Therese skulle gå ca 45 min senare så såg vi att hon hade glömt ciggaretten på golvet. Hahahaah


Och nu kommer mer...

Och imorse när jag pratade med Anna på msn. Så sa hon att hon hade hittat ett oranges cdfodral i sin väska. Hahaha de var en av Åsas presenter ifrån Melinda, nu när hon är hemmar tills nästa jobb kallar. Som hon hade lämnat hos mig för att ta senare. Och de var viktigt att inte glömma den denna gång. Och det gick ju bra märkte vi. Fattar inte att hon inte såg att det var Annas väska hon la den i...

Ja på lyset var dem iallafall....

Måste nog ringa dem och prata med dem och se hur mycket de kommer ihåg.

Kommentarer
Postat av: Melinda

Jag kommer inte ihåg nånting från i fredags. Alltså inget alls. Jag är fortfarande bakis från i fredags, jag kunde knappt dricka igår. Jag glömde mina vita skor hos dig. Eller jag hoppas att jag gjorde det, för annars har jag tappat dem på stan.

Postat av: bella

Och jag saknar DIG!! Kommer till tälje nångång i maj så då får vi absolut träffas. :) KRAM

2010-04-18 @ 22:22:34
Postat av: Emelie - fotoblogg

Haha, så det kan gå!

2010-04-22 @ 18:37:17
URL: http://emeets.blogg.se/
Postat av: Åsa

HAHAHA, det var kul.

2010-05-08 @ 18:01:12

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0