Berget...

Ja det blev ju så att jag stack till berget ändå. Fast jag inte skulle det. Men Therese hjälpte mig och skaffa en biljett i sista sek. Hade lite ångest efteråt när jag visste att det inte fanns någon återvändo. Men nu efteråt ångrar jag det inte.

Det var en MÖRCH kväll. Träffade många man kände och många man inte sett på flera år. Och det var längesen det var så. Till och ifrån kände jag mig väldigt trött och bara ville hem. Men det försvann snabbt, som tur va!!!

Girlsen var på G och det var jätte kul. Emma du var verkligen på röj humör och det gilla jag!!!! :D Vilket drag det blev då, när Hoffmaestro kom ut på sen. Kändes som om alla flippade då. Det gjorde iallafall jag i  mellanåt.

Idag så är man inte alls bakis, utan bara väldigt väldigt seg. Man drack ju ganska mycket igår... Har liksom inte tagit mig hem än. Men nu när vi tjejer lagat mat kan man ju inte bege sig hem. Det får bli en sen hem färd.  

Detta var månadens utgång. Nu blir det lungt denna månad, hade jag tänkt! Skulle ju egentligen ha tagit det lungt denna helg... 

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0