06:15 blev istället 08:00

 FÖRSOV man sig imorse. Vad fasen, jag som skulle öppna och sluta tidigt. Det var första gången jag försovit mig, när jag ska öppna. Kan ha hänt någon mer gång, men det måste då ha varit i början då.

Fick ringa min kollega Lucas och han var så snäll så han kunde öppna istället fär mig. Jag råkade vakna den tiden då mitt tåg gick. Tog Lucas tid och skulle då ha börjat klockan nio, men behövdes tidigare ändå. Så fick ingen sovmorgon. Och så fick man lov att stänga. När jag har haft mina stängningar har jag fått stänga tidigt. Men idag var det efter klockan fem. Så missade den bussen jag brukade ta och fick vänta på halv sex tåget. Och så missade jag början av min tvättid också.

Skulle ju ha gått och tränat utan Anna idag. Men råkade somna efter att jag kastat in min första tvätt. Och vaknade så sent så hann inte dit. Stackars Helene som fick träna själv.

Nä nu ska jag fortsätta glo på tv och vika tvätt...

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0