Hoppsan sa...

Idag så öppnade jag på jobbet. Och fick äran att vila med barnen. Råkade somna. Vaknade till och från. En tjej som låg brevid mig låg och klia på min armen. Det var sssååå skönt.
När jag vaknade till, fick jag skicka ut henne för att hon hade kissat på sig. Och fick höra allt sen, efter vilan.......

Jag frågade henne varför hon inte sa till mig, när hon var kissnödig. Då sa hon, men du sov och du vaknade inte. Så när jag trodde att hon klia mig på armen, så ville hon gå på toaletten. Ups...

Men vad vi skratta när hon berättade det. Sa till henne att hon måste väcka mig nästa gång eller bara gå på toaletten.

Kommentarer
Postat av: Emma

haha va roligt!

2009-09-02 @ 21:29:04

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0