Ännu en brand...

Så fick man veta idag, när man var på jobbet. Att det hade brunnit i Rosenlundskolan. Alltså vad är detta??? Snart har vi väl ingen skola eller förskola kvar... Det värsta idag, var att det var på dag tid. Då klassas det ju som mordbrand.

Så nu tar jag hem alla mina saker som jag har på jobbet. Man vet ju aldrig när det händer sin arbetsplats. Inte för att jag tror det, men man vet aldrig. Vi hade ju ett par fönster som var sönder, när vi kom till jobbet idag.

Får se vad de säger på nyheterna idag...


Kommentarer
Postat av: emelie

jääävla idioter!!! de borde hängas. jag är jävligt förbannad !

2009-09-08 @ 19:52:37
URL: http://emeliehellman.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0