Tog hela dagen...

Vilken början på dagen. Började med lite små städning här och där. Visste att jag måste ta tag i resten av lägenheten, men skulle jag orka det?

Efter att jag vart på stan med Anna och vi ätit lite lunch. Var det bara att ta tag i det. Och tvätta skulle jag också göra. Hade bestämt mig för längesen att jag skulle tvätta min matta i köket. Men visste inte om jag skulle få in den i maskinen. Men det gick!!! 

Så det blev några fler mattor att tvätta. Så nu är nästan alla mattor tvättade och kläderna tvättade. Men gud vad de var jobbigt att städa. Damma, dammsuga och svabba. Har bara duschrummet kvar. Men det få jag ta nå annan dag. Kanske imorgon… Har flyttat om lite i mitt sovrum. Som min byrå och lite annat. Ska försöka få iordning nu. Har suttit och kollat på Ikea, Stalands och Em efter lite saker. Så nja snart så kanske det blir klart. 

Men vet att nu dröjer det länge innan jag behöver stor städa igen. Sen behövs de bara städas som vanligt....


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0