Skulle ha...

Jobbat idag... Men vaknade med världens huvudvärk. Kunde inte ens gå upp ur sängen. Så här ont i huvudet har jag aldrig haft, i vanliga fall. Men efter att få sovit lite till så kunde jag iallfall stiga upp ur sängen. Nu sitter jag i soffan som vanligt. Och kan hålla upp huvudet som vanligt. Men det gör ont när jag vrider på huvudet, så får göra de i små rörelser.

Jag är ju inte en sådan person som är hemma, för det lilla minsta. Bara när jag ligger med hög hög feber. Som jag gör en gång om året. Känner idag att jag kan åka och jobba. Men har fortfarande ont. Men jag kan hålla huvudet uppe och är inte sängliggande. Så kan jag jobba. Vet ju inte om det blir värre tills imorgon eller hur man kommer må på jobbet. Men kan inte ligga hemma om jag nu kan gå runt. 

De tycker väl att jag är knäpp på jobbet som inte stannar hemma. Men de vet hur jag är. Har ju jobbat fast jag varit sjuk än gång.  

Nä nu ska man väl stoppa i sig mer alvedon och kanske vila lite mer.


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0