Så blir det hemma ett år igen...

Kan man må dåligare än så här. Har nu inte varit utomlands på 3 ÅR. Och kommer inte komma iväg i december heller. Med Linnea och Sarah. Så du suger allt....

Visst kan jag åka någon annan gång. Och när kommer de bli då?????. Måste ju säkert sommarjobba nästa sommar och då kommer det inte gå då heller. Och när jag vill och kan åka, så kommer det vara när alla andra måste jobba. Så då får man väl åka själv då...

Just nu känns ALLT SKIT!!!! Inte lust med någonting alls.

SKITER I JULEN MED. HAR INTE LUST ATT FIRA DEN HELLER.
Har bara lust att ligga under täcket i min soffa, i de mörka. Och varför inte det... Är ju inget nytt för mig.

Kommentarer
Postat av: emelie

ryck upp dig nu bruden!

julen neeeds you!

2009-10-27 @ 22:18:48
URL: http://emeliehellman.blogg.se/
Postat av: Melinda

Du kan komma hit så kan vi äta "julmiddag" nån gång runt jul- inte för att jag är någon stor julvän men ändå, du verkar behöva det :) Funderar på att jobba natt på julafton, fatta OB-ersättningen :)

Postat av: mia

sv: måste tyvärr meddela att jackan nu har blivit såld..:/

2009-10-29 @ 18:40:35
URL: http://miaaa.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0