Rolig kväll...

Igår kväll firade vi Linnea. Det var en jätte trevlig kväll. Och en JÄTTE GOD smörgåstårta och lite vin. Sjukt god mat. Det var jätte trevligt mycket skratt ocg bilder. Jag och mina grimarser....

Sen far vi ner till 550. Där det var halloween tema. Det var ju rätt kul att sitta ocg glo på dem som var utklädda. Sen träffa jag min jobbakompis Anna. Och henne höll jag mig till. Tappa bort dem andra girlsen. Och hade ingen telefon, så att jag kunde ringa dem. (den låg i jackan).

Men kul hade jag. Sen efter stängnin hände en rolig sak. Men det orkar jag inte skriva om.

Vill säga TACK LINNE FÖR EN TREVLIG KVÄLL HOS DIG OCH GOD MAT OCH SÄLLSKAP!!!

Här kommer några bilder ifrån kvällen
(snott av emma)






Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0