Det var trevligt....

Det blev en liten utgång, igår. Jag åkte inte till Brunnsäng, utan stannade hemma. Anna kom förbi och vi satt och surra lite och drack vin. Det var jätte trevligt. Sen bar det ner till flamingo. Där träffa man jätte många kända ansikten och det var kul att se dem.

De första jag fick höra när jag kom upp på över våningen av Mattias Lunberg var :
Hej! Har du vaknat. Vad trevligt...  (tanke på förra helgen) 
Hahah jätte kul...

Fick en liten bekräftelse eller hur man nu ska säga. Eller fick veta... Det kändes jätte bra och kul att få höra det. Visste det kan man säga, men inte om det bara var prat eller om det var sant. Att du våga säga det till mig!!!

Hade iallafall en trevlig kväll. Och jag tog det lungt. 


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0