Denna helg...

JA imorgon är det fredag. Vad skönt. Har varit mycket på jobbet och så mår man inte helt prima. Vet inte vad det är med mig. Men det är inte bra just nu. Så det känns skönt att de redan är helg. Och skönt att idag och imorgon blir de lungt på jobbet, höstlov och några är sjuka.

Imorgon ska jag till Linnea och fira henne. FÖR IDAG ÄR DET HENNES OCH LIAS FÖDELSEDAG! Grattis på födelsedagarna....(igen) Ska bli kul och mysigt. Några på ett och samma ställe...

Sen ska jag till Stockholm och kolla på en jacka på lördag. ( Hoppas att mamma vill lägga ut lite pengar fortf.) Hoppas att den är i bra skick, så jag kan köpa den. Visst skulle jag ju egentligen köpa en helt ny jacka.

Men varför inte köpa en jacka som knappt är använd och tvättad och bra skick...????

Och imorgon ser jag fram emot att träffa mammsen på stan. Har längtat efter henne väldigt mycket. Ni vet ibland när man känner sig som om man är ett litet barn igen och vill bara att mamma ska krama än och bara finnas där för en. Sådan känsla har jag haft nu i några dagar.

Får bara hoppas på att vi båda är på bra humör. Vi kan ryka ihop väldigt lätt. Men de tror jag. Hon verkar sakna mig med... :D

Det har blivit annorlunda mellan oss sen jag flyttade. Några av mina kompisar vet hur det har varit.

Jaja nu ska man snart hoppa i säng. Snart ska man till jobbet igen...

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0