Vilken unerbar kväll...

Jag och Sarah åkte upp till heron idag för att kolla på New Moon. Vad den filmen var bra då. Och som Sarah säger. Man fick stå trosa. Hahahaah

Att han kan vara så het och snygg.

Och vad man satt och små grät då. Kände flera gånger att det rann tårar nerför kinden. Lite rolig var den också. Skratta gjorde man till och från. Men vilket slut då. Jag sa till Sarah när det hände, att nu är det säkert slut. Och visst hade jag rätt. Åhhhh vad  jag längtar till nästa fim.... Det är de ju fler som göra, kan jag nog lova.

Nä nu ska man hoppa i säng. Och vad man kommer att drömma sött inatt...
Tyvärr M.C, får drömma om dig någon annan dag ;).






Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0