Svinisssss...

Idag efter jobbet var jag och tog sprutan för svininfluensan. Innan det träffa jag upp Therese och hon följde med mig som stöd.

De roligaste var att när jag tog den fick jag lite panik. Fick inte fram att jag var vänsterhänt och skulle behöva ta den på högerarmen. Men då ryckte Therese in. Sen när de skulle sticka mig blev mina ögon runda och stora som klot och jag skrek till Therese:

Mamma mamma kommer det att göra ont.
Nä det gör det inte. Hon hade jag med, fick jag till svars. Och medans jag lyssnade på Therese så stack hon mig.

Efteråt skratta Therese åt mig och fatta inte varför. Tills jag fick veta vad jag skrek. Och gguuuuddd vad jag skratta. Hahah

Fattar inte att jag är skraj för att ta en spruta, när jag inte är rädd för att tatuera mig.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0