Så var det slut....

Just nu har jag tittat klart på sista avsnittet av INLÅST. Visst har jag gråtit till de andra avsnitten. Men till detta. Kära nån vad jag grät. Går inte att förklara vad man sett om man inte själv följt programen. När man sett hur de har förändrats sen första programmet så…

Tillexempel ord och saker som de säger. Som de aldrig kanske har sagt förut. Eller tänkt men struntat i. Nu kan de säga de sakerna och diskutera osv. Man fick ju se hur de hade gått för dem 5 månader efter och de verkar gå bra för dem. Får hoppas att det gör den än idag. :D


Nu var detta program slut. Det var så intressant med ett sådant här program. Och tänk så många som behöver en sån hjälp. Inte för att de kanske kommer förändra alla. Men kanske en bit på väg... Menar ju inte att kriminaliteten kommer att försvinna. Men det är killar i deras ålder som är våran och våra barns framtid.

 Har säkert mer att skriva, men kommer inte på något just nu... Är lite seg i bollen.

 

 


Kommentarer
Postat av: Anonym

Just nu har jag bloppis på min blogg, titta gärna in och se om det finns något du vill ha:D

2009-11-06 @ 17:56:33
URL: http://miaaa.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0