När fasen...

Började bussarna ta upp passagerare mitt i vägen???

Idag när jag skulle ta bussen hem ifrån stationen så stod 753:an vid sin hållplats, som den ska. Ingen märkte att 751:an som vi nästan alla stod och vänta på stod bakom och mitt ivägen.

Helt plötsligt hade de som stod omkring mig gått på bussen och jag märkte igenting. Efter att 753:an åkt, såg jag att bussen stod där. Och började gå fram till bussen, eftersom den inte körde fram till kanten.

Då chaffören stängde dörren och börja rulla. URSÄKTA och inte fasen stanna han heller när jag stod och vifta med mitt busskort. Han kan inte ha missat mig med min röda jacka. Men han sket i mig. Så jag fick vänta på nästa buss. Säger bara j*vla busschafför. Han var ju inte ifrån S, om jag säger så....

 Ni som bor i tälje fattar hur jag menar med sista raden!!!

Kommentarer
Postat av: m

Han va inte från S??? Är det ens relevant lilla tjej??? Sen ska du försöka åtgärda ditt dumma utryck med att skriva att du inte heller är det..återigen..är det relevant??

2009-11-10 @ 20:13:06
Postat av: Melinda

Det lär ju inte varit Marko i alla fall, han är en bra busschaufför!

Ring SL och klaga, fast se till att du kommer till "synpunkter och frågor" och inte till mig, annars får jag koppla dig :)

Postat av: Isabella

ooh ajg blir så förbannad.. det där har hänt mig också när jag bodde hemma.. alltså man står där och bara hallåååå?? kan du öppna? nej, då åker bussen iväg.... snacka om att ha en dålig dag på jobbet.. hahha

2009-11-10 @ 21:47:23
URL: http://isabellaskrypin.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0