En kväll....

Igår natt var man så trött. Var på väg till sängs vi halv ett, men som alltid när man lagt sig så blir man så pigg. Så nu ligger jag och glor på Scream Awards 2009.  


Som jag sa förut var jag i Stockholm och köpte en jacka. De var ju inte den jag trodde på bilden. Det var bara kort på dem som sålde jackorna. Men när jag fick se Canada goose jackan, så ville jag ha den, ändå. Den var en kort marinblå goose.


 

Kände lite ånger när jag åkte hem. Men köpt är köpt. En av reglerna är att man inte kan lämna tillbaka det man köpt. Men nu när jag stått framför spegel med jackan på. Så börjar jag gilla den mer och mer. Man ser ju lite att den är använd men inte mycket alls.

 

Vill ju egentligen ha en lång jacka, som täcker RUUUMMMPAAAAAAA 
Men då har jag ju min gamla vinterjacka.

 


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0