Allstå vad hände????

Vet att jag först låg i soffan och glodde på film. Sen kom Anna M förbi. Vi mötte upp Melinda och Åsa. Sen far vi runt på stan ett tag. Men hamna på flamingo. Där drog jag i mig tre cidrar. Sen bar det iväg för mig.

Är inte helt säker på vad som hände sen. Men att jag och Åsa skulle dra vidare på efterfest, till Johan. Med Calle (idol) och Janne. Så här länge har jag aldrig varit på stan och segat runt. Vi var väl dem sista som stod på stan. Sen vid ca fyra tiden gick vi hem till Johan.

Jag och Åsa kom hem till mig vid sju tiden. Då jag inte fatta att klockan var så mycket. Då jag knöla ner en teckning som min granne hade fått. Som skulle sitta på dörren men ramlat ner. Då jag fick tillbaka ett tack. Då började vi båda undra vad de gjorde uppe, mitt i natten. Men det var ju morgon och de hade redan gått upp. Vi somna väl typ vid nio eller nått....

Hoppas att Johan sov gått efter att vi gått.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0