Ååhhhhhhh vill ha en till....

Jag och Therese var på stan idag. Hon skulle leta efter vinterjacka. Vi gick till Johnells. Där var jag förra veckan och hittade en jacka jag ville ha. Men orkade inte prova den...

Nu när vi var inne i affären igen. Blev jag helt kär i den jackan!!!!
Och den vill jag ha!!!!

Vet att jag har en ny vinterjacka nu, som jag köpte billigt. Och jag gillar den, fast den är kort. Men jag är så inställd på att jag vill ha en lång vinterjacka. 

Mitt mål är en ny dator och en jacka. Kanske blir så att jag får köpa in en ny vinterjacka nästa år. Men nu vet jag vad jag vill ha.... Vet att jag sa förut att jag aldrig ville ha en canada goose jacka. Men nu är jag helt kär i den modellen.



Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0