Varit duktig

Idag kan jag säga att jag har varit duktig. Jag har nu pluggat i några timmar. Det var ju på tiden. Har nog inte suttit så här läge förut. Är snart klar med de uppgifterna jag ville göra klart ikväll.


Har ont i handen och är lite borta i huvudet (men det är ju inte ovanligt) haha...

Men som sagt har några uppgifter kvar innan sängdags så de är bara att sätta igång.


Fjantigt att säga men har liksom tvingat mig själv och det är ju bra. För det brukar jag ju inte gör, direkt. Visst ska jag vara självständig när det gäller pluggandet. Men är helt less på detta ämne, orkar inte mer. Måste försöka fixa detta nu! Vill bli klar med denna skit och ta en liten paus innan jag måste sätta igång med nästa ämne, som jag måste plugga upp. I försäg är dem ämnena jag har kvar mycket roligare än det jag håller på med nu, samhällskunskap. Det har aldrig varit min favorit precis...






Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0