Söndag

Så var det söndag. Har inte gjort det jag skulle. Har bara legat i soffan. Denna dag skulle jag plugga. ( Ett helt A-4 papper). Har gjort lite, men inte så mycket som jag ville och tänkt. Vet inte vad det är med mig. Är så trött... orkar ingenting. Men får ta tag i det efter att jag kollat på de tv programmen som är på söndagar.


Idag har jag inte ätit så mycket. Inte så mycket onyttigheter men tyvärr lite ostbågar, men druckit mycket vatten. Mer vatten kommer det att bli. Kan ju vara därför jag inte orkar så mycket. Men så är det tills jag blir van, med det.


Nä nu blir det tv ett tag. Och sen ska jag ta mig i kragen och sätta igång att plugga....


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0