Nu var det dags för Hattparaden

Hattparaden var lyckad. Barnen hade jätte kul och vi fröknar med.  :) Det var två dagisar med alla sina 3 avdelningar. Så det var många knattar som kom på besök + våra barn. Alla var så fina i sina hattar och mössor. Det blev ju extra roligt när vi fick en clown och en apa på besök. Haha... Sen så dansa vi lite till några roliga barnsånger. Det var full fart. Mest så sprang jag runt och tog bilder. Men när man väl var med en sväng, så kände man att man inte riktigt var i form. Sen var det ju dags att slänga på korven på grillen. Och mitt jobb var att göra iordning korvarna och brödet. Vet nu hur det känns att vara korvgubbe. Jag lyckades bra med min hatt eller vad man ska kalla det... Alla tyckte att jag såg rolig ut. Och det gjorde jag väl också. Barnen skratta och det gjorde mina kollegor också. Tillslut tyckte några att jag passa i den. Tack för det... Min jobbakompis Anna fick prova den också. Och bilder på mig och Anna ser ni nedanför...


Jag


Anna


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0