När är det över...

Nu ligger jag i soffan trött och orkar inte plugga mer. Inte så mycket som igår, tväyrr. Vet att jag har mycket framför mig som jag måste hinna innan nästa vecka. Plus att lära in mig de mesta också. Glömde bort veckorna totalt så nu får jag skylla mig själv. Sa till min lärare att jag inte tror att jag kommer klara detta.

Men det var inte det jag skulle komma till...

Har så j*vla ont i magen. Inte kul att ha lingonvecka (månad ibland). Känns som om någon sliter ut allt man har där nere. Låter kanske inte så fräscht. Men det skiter jag i... Ska försöka sova nu. Försöker lägga mig 1 timme tidigare än vanligt nu för tiden (klockan 23). Får se hur länge det vara.


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0