MORRISEY

Skulle se han på Hultsfred 04. Men vet inte vad jag och Ingrid tänkte på. När vi skulle gå in på området där konserterna var så hade vi med oss dricka. Vet inte om vi trodde att vi skulle hinna dricka upp det innan vi kom fram till ingångarna. Och de hann vi ju inte göra. Man fick ju inte ta med sig dricka, in på konsert området. Så vi bestämde oss för att gå tillbaka för att lämna dem, i tältet. Då vi träffa en trevlig tjej och följde med henne för att förfesta med hennes kompisar. Då jag missa en av dem konserterna jag ville se. Såg den på långt håll och hörde. Då gjorde de ju inget men nu känner jag. Varför gick jag inte och kolla på han.


Nu kommer han till Stockholm och spelar den 24 juni kl.19: 30 på hovet.

Jag vill gå och kolla, men inte själv. Är det någon som vill följa med, som jag känner...??


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0