Mina älsklingar....

Tog en promenad hem till mamma och Karlsson. Jag skulle hjälpa dem att fixa Fridas halsband. Hon har fått ena tassen genom halsbandet så nu ser hon ut som en skolpolis.


Vet att de har sagt att hon blivit mer skygg, än hon var förut. Hon springer ifrån dem och vill inte vara nära dem. Med mig har hon inte gjort så. Bara när hon inte velat gosa eller bli klappad. Men det funkade inte idag. Hon sprang ifrån mig med :( .


Nu är hon 10 år och det brukar bli värre med att hon är skygg, nu när hon är gammal. Men hoppas att det ändras när jag ska bo där i sommar. Ska vara kattvakt då. Frida gillar mig bäst för att jag har små händer. Hon är ju min katt också, min nallebjörn. Låg alltid och krama henne när vi skulle sova. Och hon låg med sitt huvud på min ena kudde med täcket under hakan. Ibland undrar man om hon är katt eller inte. Det är samma sak med Sally. Hon verkar ju vara en hund. Hon är precis som en.



Mina älskade katter:




Frida sover....


Gosar med min Sarah...



Sally sover också....


Sally fick ha en tratt på sig, för att hon slicka bort all päls på magen

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0