Men vad full man var

Igår var jag ju hos Åsa och Melinda och för festa. Emelie var och hälsa på. Tyvärr tog det lite mer än 45 min att komma hit. Hon hade fått vänta på tåget två gånger, tror det var försenat. Och sen råkade hon ta fel buss, när hon kom fram till Södertälje. Det är inte lätt att hitta rätt buss om man inte kommer härifrån.


När hon väl kom så satt vi och små prata lite och drack. Sen kom Rolle förbi med sina kompisar ett tag. Sen efter de hade gått, bar det ner mot stan. Jag och Melinda gick ner.


Var jätte jätte full. Det var längesen man var så här borta. Till och med vakterna undra hur jag mådde, men insläppt blev jag. Och det första jag gjorde var att köpa en cider. Behövdes nog inte egentligen. Hade nog vart bättre med vatten.


ramla jag på övervåningen, när jag stod med ett gammalt ragg. Haha

Men han hjälpte mig upp och han verka inte ha brytt sig. Han var ju inte heller så nykter.


Så idag har jag ont i rumpan.


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0